Sa analizam cuvintele cheie ale concurentei

Romanian English

Este foarte util sa vezi  care sunt cuvintele  cheie pe care pune baza  concurentul tau.   Din ele intelegi  ce considera el  ca  vrea sa accentueze,  sa vanda  si chiar care sunt intentiile lui viitoare.

Daca combinatia ta de cuvinte  este  “pantofi mireasa pentru nunta ”  foloseste termenul “allintitle:nunta-pantofi-mireasa” in Google  care poate sa iti dea o estimare a concurentei,  functie de paginile pe care Google  ni le aduce.

Daca  nu analizezi un concurent anume, sa nu fi descurajat de numarul de site-uri care rezulta din cautare. Adevarata concurenta ti-o fac  cei  care se plaseaza mai bine  la continut, autoritate si oportunitate,  dupa cum gasesti explicatii   aici.

Foloseste    de la Google   keyword tool find si vei gasi cuvinte cheie  la un nivel ridicat de cautare precum si cele  medii . Analizeaza-le

Nu trebuie sa pui neaparat cuvintele pe care  concurenta din nisa  ta  le foloseste.  Gandeste-te  la  potentialii clienti   ai tai

Resurse externe

Analiza gratuita  a  cuvintelor cheie  ale concurentei: SEMRush.com, Spyfu.com, Niche Watch, Compete

Mai  multe despre   Analiza cuvintelor cheie ale concurentei    Competitor Keyword Analysis

Un film ajutator aici despre cum folosesti SEMRush pentru analiza concurentei

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Powered by WordPress | Find Free Cell Phones at iFreeCellPhones.com. | Thanks to Palm Pre, Game Music and Get pregnant